Všeobecné obchodné podmienky
  Otváracie hodiny : Po - Pi - 10.00 - 12.00, 13.00 - 18.00, So - 09.00 - 12.00
Vitajte. Prihláste sa alebo si vytvorte konto.
  • Zavolajte

    0948 335 658

  • Dobierka

  • Kuriér

Nákupný košík
0 (ks) - 0,00€
Váš košík je prázdny!

Všeobecné obchodné podmienky

1.1. Prevádzkovateľ internetového obchodu www.nynahr.sk a súčasne predávajúcim, je spoločnosť:

NYNA HR, s.r.o.
IČO:      46531653
DIČ:      2023416802
IČ DPH: SK2023416802

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka číslo 21602/S.  

1.2. Adresa sídla firmy a zároveň aj prevádzka kamenného obchodu:

Janka Kráľa 3
974 01  Banská Bystrica

Tel. 0948 335 658
Číslo účtu: 2928888181/1100 TATRA BANKA a.s.

Zodpovedný vedúci: Mgr. Janka Miková

Mobil: 0948 335 658

1.3. Ďalšie kontaktné údaje predávajúceho:

nyna.hr.bb@gmail.com

Na Vaše e-maily Vám radi odpovieme počas otváracích hodín:

Pondelok:

10.00 – 12.00    13.00 – 18.00 hod.

Utorok:

10.00 – 12.00    13.00 – 18.00 hod.

Streda:

10.00 – 12.00    13.00 – 18.00 hod.

Štvrtok:

10.00 – 12.00    13.00 – 18.00 hod.

Piatok:

10.00 – 12.00    13.00 – 18.00 hod.

Sobota:

9.00 - 12.00 hod.

Nedeľa:

Zatvorené

1.4. Používaním www stránok internetového obchodu  www.nynahr.sk  kupujúci súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami a dôkladne sa s nimi oboznámil.

1.5. Spoločnosť NYNA HR, s.r.o. si zároveň vyhradzuje právo jednostrannej zmeny predajných cien v závislosti na vývoji kurzu Eura k voľne zameniteľným menám, zmenám cien dodávateľov a vývoja tuzemskej ekonomiky, bez upovedomenia kupujúceho. Platné znenie obchodných podmienok bude uverejnené na internetovej stránke predávajúceho.

Objednávanie tovaru

2.2 Tovar si môže kupujúci objednať viacerými spôsobmi:

 

2.2. Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť zaň dohodnutú cenu.

2.3. Predávajúci potvrdí prijatie objednávky počas pracovných dní do 24 hodín, prostredníctvom e-mailu.

2.4. Všetky objednávky, ktoré boli potvrdené sú pre obidve strany záväzné, pokiaľ sa predávajúci a kupujúci výslovne nedohodnú inak.

2.5. Predávajúci sa zaväzuje dodať objednané množstvo a druh tovaru za vopred dohodnutú cenu

Ako nakupovať

3.1 Pred nákupom v internetovom obchode www.nynahr.sk je potrebné sa zaregistrovať. Dôležité je správne uviesť pri registrácii všetky údaje potrebné pre vybavenie objednávky.

3.2. V prípade, že je kupujúci fyzickou osobou, je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu bydliska, PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu. V prípade, že je kupujúci právnická osoba, je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla firmy vrátane PSČ, IČO, DIČ a IČ DPH, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

3.3. Kupujúci sa prihlasuje pomocou prihlasovacieho mena a hesla, ktoré si zvolí pri registrácii.

3.4. Ak kupujúci zabudne svoje prihlasovacie heslo, alebo meno, kontaktuje predávajúceho prostredníctvom e-mailu nyna.hr.bb@gmail.com, alebo telefonicky. Pokiaľ si chce zmeniť heslo, musí sa prihlásiť pod svojim pôvodným prihlasovacími údajmi a heslo si môže zmeniť.

3.5. Internetový obchod www.nynahr.sk je rozdelený do viacerých hlavných kategórií, z ktorých niektoré majú svoje podkategórie a aj ďalšie varianty.

3.6. Pri každom tovare je uvedený stručný popis, cena bez DPH, cena s DPH a pri niektorých výrobkoch aj podrobný popis.

3.7. Pri názve tovaru môžu byť uvedené aj ďalšie informácie, napríklad Novinka, Akcia, Výpredaj ...

3.8. Po prihlásení je možné pridávať konkrétny tovar jednotlivo do nákupného košíka a meniť počet kusov. Pokiaľ chce kupujúci tovar z nákupného košíka odstrániť, klikne na ikonu zmazať (kôš) a tovar bude z nákupného košíka odstránený.

3.9. Po ukončení objednávky ju kupujúci potvrdí jej odoslaním a obratom podľa bodu 2.3 predávajúci potvrdí prijatie objednávky.

3.10. O jej priebehu a stave jednotlivých produktov sa môže kupujúci priebežne informovať po každom prihlásení sa do internetového obchodu.

3.11. Lehota na dodanie tovaru je do 5 pracovných dní. (platí pri tovare, ktorý je na sklade)

Platobne podmienky

4.1. Ceny uvedené v našom cenníku sú platné odo dňa jeho zverejnenia a strácajú platnosť dňom vydania nového cenníka.

4.2. Všetky ceny výrobkov sú uvedené s DPH.

4.3. Tovar bude odovzdaný kupujúcemu po zaplatení objednávky v hotovosti priamo v predajni NYNA HR, resp. bude odoslaný formou dobierky poštou prípadne kuriérom. Po predchádzajúcej dohode je možný odber na faktúru. V takomto prípade bude tovar odoslaný zákazníkovi po uhradení faktúry na účet predávajúceho.

4.4. Pri zasielaní tovaru na dobierku bude objednaný tovar odoslaný na adresu uvedenú kupujúcim a ten ju zaplatí kuriérovi pri jeho prevzatí.

4.5. Tovar zasielaný prostredníctvom kuriérskej služby, bude kupujúcemu doručený (počas pracovných dní) do 24 hodín od odoslania a k cene tovaru mu bude pripočítaný poplatok kuriérskej služby. Kuriér tovar doručí priamo k Vám, na adresu, ktorú uvediete v objednávke.  V prípade nadrozmerných zásielok nad 10kg je poplatok dojednaný individuálne telefonicky s kupujúcim. Tovar zasielaný prostredníctvom Slovenskej pošty a.s., bude posielaný 1.triedou a k cene tovaru bude pripočítaný poplatok za poštovné.

4.6. V prípade nevyzdvihnutia zásielky si vyhradzuje firma NYNA HR, s.r.o. právo vyúčtovať zákazníkovi obojstranné poštovné a prepravné náklady na zásielku v plnej výške podľa cenníka doručovateľskej služby.

4.7. Spolu s tovarom je kupujúcemu doručený dodací list  a účtenka z fiškálnej pokladne, ktorá slúži zároveň aj ako záručný list.

Informácie o tovare

5.1. Informácia o dostupnosti konkrétneho tovaru je uvedená pri každom výrobku individuálne a je označená spôsobmi:

Pri variantných produktoch (viacej veľkostí, farieb...) je individuálne označenie:
3) skladom – tovar je dostupný a je možné ho expedovať do 5 dní.
4) nie je skladom – tovar nie je dostupný k okamžitému odberu, ale len na objednávku.

Predávajúci po prijatí objednávky telefonicky, alebo mailom upresní možnosť a dobu dodania uvedeného tovaru.

5.2. Po vybavení objednávky predávajúci mailom, alebo telefonicky upovedomí kupujúceho o odoslaní tovaru na dobierku.

5.3.Na výrobky pri ktorých je uvedené akcia, sa už ďalšia zľava nevzťahuje a všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je výslovne uvedené inak.

5.4 Výrobky, pri ktorých je uvedené výpredaj sú k dispozícii do vypredania zásob a nie je možné ich doobjednať, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je výslovne uvedené inak.

5.5. Zasielané krmivá a vitamínové prípravky majú expiračnú dobu min. 1 mesiac pred dátumom spotreby, v prípade kratšej expiračnej doby kontaktujeme kupujúceho telefonicky, alebo e-mailom a zásielku odošleme až po odsúhlasení kupujúcim.

Odstúpenie od zmluvy

6.1. Poučenie o práve zákazníka odstúpiť od zmluvy (platí pri nákupe cez www.nynahr.sk). NYNA HR s.r.o. garantuje výmenu tovaru, alebo vrátenie zaplatenej sumy podľa nasledujúcich ustanovení:

6.2. V zmysle ustanovenia §12 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č.102/2014 Z.z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní.

6.3. Doba odstúpenia začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služieb. Je nevyhnutné, aby bol v tejto lehote doručený list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch predajne predávajúceho.

6.4. Spotrebiteľ má právo v tejto lehote tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu. Ak tovar javí známky poškodenia a používania, alebo nie je kompletný, predávajúci si vyhradzuje právo vrátenie takéhoto tovaru neakceptovať, alebo po dohode so zákazníkom mu naúčtovať náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu.

6.5. V súlade so zákonom nemôže zákazník odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- Predaj tovaru zhotoveného, alebo objednaného podľa špecifických požiadaviek zákazníka
- Tovar, ktorý rýchlo podlieha zníženiu kvality, alebo skaze
 

6.6. Formulár o odstúpení od zmluvy je na stránke predávajúceho v základných informáciách. Zasielajte ho riadne vyplnený spolu s tovarom na adresu sídla spoločnosti NYNA HR s.r.o., Janka Kráľa 3, 974 01 Banská Bystrica.

6.7. Tovar, ktorý kupujúci vracia predávajúcemu, je dôležité zaslať doporučene a poistiť ho, nakoľko predávajúci neručí za jeho poškodenie, prípadne straty počas prepravy. Tovar poslaný na dobierku neakceptujeme.

6.8. Predávajúci žiada kupujúceho, aby bol tovar úplný, čistý, nepoškodený, nepoužívaný a s visačkami, spolu s originálom daňového dokladu a formulárom o odstúpení od zmluvy.

6.9. O prijatí tovaru formou balíka, informuje predávajúci kupujúceho mailom, alebo telefonicky.

6.10. Peniaze za vrátený tovar budú kupujúcemu vrátené najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy priamo v predajni alebo bankovým prevodom na účet kupujúceho.

Reklamačný poriadok

7.1. Na všetok tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je výrobcom určené inak. Predávajúci na túto skutočnosť upozorní kupujúceho.

7.2. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

7.3. Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie výrobku, alebo jeho časti, pokiaľ je spôsobené nesprávnym užívaním.

7.4. Pokiaľ kupujúci zistí pri prebraní zásielky mechanické poškodenie tovaru, je povinný túto skutočnosť čo najskôr telefonicky, prípadne mailom oznámiť predávajúcemu. Neskoršie reklamácie nebudú uznané.

7.5. Kupujúci je povinný doručiť na reklamáciu tovar spolu s originálom dokladu o kúpe. Reklamovaný tovar môže poslať poštou, alebo ho môže doručiť osobne na adresu sídla spoločnosti. Zásielky na dobierku nepreberáme. Odporúčame Vám zasielaný tovar poistiť, nakoľko predávajúci neručí za jeho poškodenie, prípadne stratu počas prepravy.

7.6. Predávajúci môže odmietnuť prevziať na reklamáciu znečistený tovar a tovar bez dokladu o kúpe. O prijatí reklamácie formou balíka, informuje predávajúci kupujúceho mailom, alebo telefonicky.

7.7. Predávajúci po prijatí reklamácie vypíše kupujúcemu najneskôr do 5-tich dní Reklamačný list s presným uvedením poškodenia tovaru a dôvodu reklamácie, riadne ho potvrdí a originál dokladu odovzdá kupujúcemu.

7.8. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 5 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ako sa vyžaduje technické zhodnotenie stavu  výrobku, najneskôr do  30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť, alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, respektíve doporučenou poštou reklamačný protokol.

7.9. Priebežný stav reklamácie si môže kupujúci skontrolovať telefonicky, alebo prostredníctvom mailu nyna.hr.bb@gmail.com v čase otváracích hodín uvedených v bode 1.3.

7.10. Všetky oprávnené záručné opravy sú bezplatné.